THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

My Blog List

Thursday, April 21, 2011

BAS OH BAS

Hari ni aku naik bus dari Kelantan ke KL… tapi bkn tu yg aku nk citer, ni pasai bus yg sakit hati.. nk tau nape??? Bayangkan aku terpaksa tunggu bus dating dalam sejam lebih…dalam tiket tulis 9.30 pg.. tapi kul 10.40bru bus sampai..huh aku ni bkn ape lau tnggu dalam 5-10 minit x de la berkira sgt..ni x dekat ngan 70 minit gak aku tnggu.. camni ke industry bus nk maju…aku rasa sbb ni la x ramai yg nk naik knderaan awam…aku bukan ap..ni bukan nye kali pertama.. tapi dh mmg setiap kali aku naik bus nk balik KL mmg camni..kira2nya tunggu sejam tu biasa jer…tapi lam hati panas gak la..hah bukan aku sorang jer kata lagu ni…ramai yg cakap knderaan awam especially nya bus yg nk jln jauh, mmg camni…

Kes ni sama je jd kat adik aku.. dia nk balik pinang.. perh tunggu bus sampai 2 jam bru bus sampai…kat dalam tket tulis kul 9.00 pagi.. tup2 kul 11 lbih baru sampai…ermmm mmg hampeh mnunggu..

Lau ni la sbbnya ramai yg x nk anik knderaan awam,ermmm aku setuju sgt2…yela dr dapat dosa kering duk sumpah seranah kat bus tu bik x yah naik trus…

Tp tu la bwt masa skang aku terpksa la naik knderaan awam  cz x mmpu lag ink bli knderaan sendiri…

Moral of the story, kpd syarikat2 bus yg berkenaan ataupun kat sume pengusaha bus…tolong la tepati masa n pastikan anda lebih efficient…cuba anda pkir cmne anda nk maju lau customer asyik duk komplen jer…sekian tq… 

0 comments: